Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

דיאטה לחיטוב הגוף והשרירים, לפי השיטה הייחודית של Diet2All.

תזמון ארוחות הוא המפתח כדי להישאר רזה ובעל מסת שרירים מוצקה. כאשר אתם אוכלים לא רק תומכים ברווחים המוניים אלא גם ממלא תפקיד מרכזי בשליטה על רמות שומן בגוף. אם אתה מנסה להשיג מסה רק באיכות, להגדיל את גודל הארוחות שלך בארוחת בוקר ואחרי אימון. אלה הם שתי פעמים ביום, כאשר שרירים משתוקקים יותר קלוריות וחומרים מזינים-בארוחת בוקר, כי אתה מרוקן מבחינה תזונתית אחרי לילה של שינה, ולאחר אימון בגלל השרירים הדגישו הם זקוקים נואשות לחידוש כדי להתניע את תהליך ההתאוששות. לספק לגוף את מה שהוא יכול לעשות בו שימוש במהלך חלונות אלו, מסייע לצמיחה אופטימלית ושומר על רמות שומן בגוף כלפי מטה.